نوبت دهی آنلاین: 88029600
  • تاریخ انتشار : 1402/12/21 - 12:15
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 480
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

نشست پایان سال مسئولین اداری و پرستاری با رئیس مرکز قلب تهران

دکتر فراهانی: آن چیزی که باید ما را شاد کند این است که ارائه خدمتی که می کنیم هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی ارتقاء پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی مرکز قلب تهران، روز شنبه ۱۹ اسفند مراسم پایان سال دیدار مسئولین واحد های اداری و پرستاری با رئیس و هیئت رئیسه مرکز برگزار شد.
در این دیدار که در فضایی صمیمی انجام شد، دکتر فراهانی ضمن تقدیر از زحمات یکساله همه کارکنان اداری و پرستاری، خدمات و تلاش های آنان را ستود و گفت: سالی را که پشت سر گذاشتیم بنده خیلی شاکرم بخاطر اتفاقات خوبی که در مرکز افتاد و آن چیزی که باید ما را شاد کند این است که ارائه خدمتی که می کنیم هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی ارتقاء پیدا کند و حال و روز همکاران را نسبت به قبل خوش تر ببینیم.
وی ادامه داد: چند آمار عرض کنم تا ببینیم که تلاش های شما توانسته است که از لحاظ ارائه خدمت جایگاه مرکز را ارتقاء دهد که همین باعث بسی خوشحالی است که مرکز رو به جلو حرکت می کند. ما از لحاظ خدمت های به روز در سال گذشته افزایش قابل توجهی داشتیم، یعنی خیلی از خدمات پیشرفته در حوزه قلب و عروق که به ندرت و تک تک در مرکز ما انجام می شد با تعداد بالا و کارهای نو توانست در مرکز انجام شود، حتی از مراکزی که قبلاً سبقه بیشتری از ما داشتند ما از لحاظ آمار اقدامات پیشرفته قلب و عروق وضعیت بهتری را پیدا کردیم و امیدواریم که این روند کیفی کماکان ادامه داشته باشد.
رئیس مرکز قلب افزود: از لحاظ کمی هم در سال 1401 ما نزدیک به 400 هزار خدمت قلب و عروق به بیماران ارائه کردیم و امسال آماری که من تا الان دارم چیزی حدود نیم میلیون نزدیک شدیم یعنی از لحاظ کمی هم توانسته ایم خدمت های بیشتری را ارائه کنیم که البته اینها دارای فرازو نشیب هایی نیز بوده است یعنی یک جاهایی به دلیل محدودیت هایی که داشتیم رشد خوبی نداشتیم و یک جاهایی رشد خوبی داشتیم و یکسری از خدمات هم ارائه کردیم که قبلاً اصلاً ارائه نمی کردیم یا بسیار کم ارائه می کردیم و توانستیم این خدمات را با کیفیت ارائه کنیم.
سپس دکتر حسین نوید معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع گفت: از همه دوستان تشکر می کنم و برای شما بهترین ها را آرزو دارم و انشالله که در کنار خانواده برایتان بهترین ها اتفاق بیافتد و نکته ای که می خواهم بگویم این است که بنده مدتی معاون درمان مرکز بودم و بیشتر با کادر درمان و پرستاری کار می کردم و حدود یکسال و خرده ای هم است که معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع مرکز هستم و بیشتر با کادر اداری در ارتباط می باشم و از هر دو گروه خیلی تشکر می کنم بابت تجربه هایی که با هم داشتیم و امیدوارم که کماکان بدرخشید و موفق و موید باشید.
در ادامه مراسم معصومه دلاور مدیره پرستاری مرکز قلب تهران در سخنانی اظهار داشت: یکی از نشانه های بارز همدلی و همکاری در مرکز همین اتفاق اعتباربخشی آخر سال بود که با تلاش و همت واحد پرستاری و همه مسئولین واحدهای اداری، فنی، پشتیبانی و پاراکلینیک توانستیم با موفقیت این ارزیابی را پشت سر بگذاریم و این اتفاق ثابت می کند که هر جا پای آبروی مرکز در میان باشد تمام کارکنان، فارغ از مسائلی که در طول سال با آن مواجه هستند دست به دست هم می دهند و پای کار می آیند و همکاری می کنند.
وی اضافه کرد: از این فرصت استفاده می کنم از همکاران خوبم سر پرستاران و سوپروایزرهای محترم که در طول سال گذشته متعهدانه و با تمام تلاش، صادقانه در خدمت بیماران بودند تشکر قلبی خودم را ابراز کنم همچنین خواهشم از سرپرستاران محترم این است که حتماً تشکر قلبی اینجانب و تیم مدیریت پرستاری را خدمت تک تک عزیزان واحد خود، همکاران محترم منشی، کمک بهیاران عزیز، همکاران تکنسین اتاق عمل، بیهوشی و همکاران محترم پرستار از طرف من ابراز کنند.

 

 

 

  • گروه خبری : معاونت توسعه,دفتر پرستاری,رخدادها
  • کد خبر : 261796
سید محسن اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی